2013. július 14.

3.rész ~ Szorosabb kapcsolatok /2

Szervusztok Manócskáim! :)
Bocsánat a késésért! ="(( Komolyan már szégyellem magam a sok késés miatt. :// Mentségemre szolgáljon,hogy mielőtt elkezdenék hozzá írni,vagy százszor átolvasom és mindig valamit javítok rajta. Lesz ennek a résznek még egy fejezete.Tudom,szerintetek hülyeség,de kell valamit hagyni a jövő hétre is. ;) Köszönöm szépen a szavazataitokat. :) Szóval,ha minden jól megy akkor hetente lesz rész,de ennek az ára az,hogy rövidebbek lesznek. Igen ez van. =/ De remélem örültök,hogy most már kicsit többet jelentkezem. Van kint még egy szavazás,amire fontos lenne szavazni!!! Köszönöm szépen az 1200+ oldalmegjelenítést! :) Ha valaki szereti a blogom és érdekli a történet folytatása,akkor szépen kérem iratkozzon fel.Én örülök a rendszeres olvasóknak -ki nem?- és gondolom ti is örültök a részeknek.:) Rettenetesen örülök a +8 követőnek. Nagy köszönet Vivien Pál-nak , Orsoly Morvai-nak , Rose King-nek , nonooo.-nak , Réka Vagyok-nak Nina Styles-nak , Roniiee:3 -nak és BlankaStyles69-nek :) Mostantól ezt a kis izét az elején pirossal írom.:) Képeket is kaptok a fiúkról.:)) Képzeljétek,olyan ügyi voltam,hogy véletlenül kitettem,a helyett,hogy piszkozatként mentettem volna. xDD Igen,ilyen szerencsés vagyok. :D Következő fejezet 2 komi, 20  megjelenítés és 2 új feliratkozó után jön. :) Na,jó nem rizsázok tovább.Úgy sem olvassa el ezeket senki. Itt a rész. :)

Jó olvasást ! :)


"-Az előző szerelés jobban tetszett.-ismét vöröses lett az arca."

"Christy szemszöge"

Ezt egyszerűen nem hiszem el.Ilyet mondd nekem Niall Horan?! Egy senkinek?! Vivy-vel meg kell beszélnem ezt.
-Vivyeeen!!-ordítottam,mint egy bolond. Amúgy csak akkor szoktam így szólítani ha valamit sürgősen el akarok neki mondani.
-Úr isten mi történt?-kérdezte ijedten miközben szaladt be a konyhába. Én csak a mellettem álló Niall felé sandítottam úgy,hogy ne vegye észre. Vivy értette a célzást és kihúzott a nappaliba. Lelökött a kanapéra és várakozó nézéssel meredt rám.Sóhajtottam egyet,majd bele kezdtem.
-Ugye bejött a Szöszi mikor a "pizsimbe" voltam.-ekkor bólintott egyet.- És hátt.....most mondott egy olyat,hogy húúúúú.-gondoltam bele ismét.Láttam magam előtt,hogy pirosba vált az arcom színe.
-Mit? Mit mondott? Mondd már meg!-hisztizett Vivikee,mint egy 5 éves. A hisztizése abból áll,hogy kiabál és össze-vissza csapkod.Hát igen,ő ilyen.
-Jó elmondom,csak ne hisztizz.-nyugtattam.Erre a mondatomra lenyugodott majd felém fordította tekintetét,ami tele volt kíváncsisággal.Sóhajtottam egy nagyot majd kimondtam.-Azt suttogta a fülembe,hogy -idézem- "Az előző szerelés jobban tetszett".-mondtam utánozva Niall hangját,amin egy jót nevetett.Utána pedig felsikoltott,mivel -szerintem- eljutott az agyáig az,amit mondtam.
-Úr isten!Hogy tudott neked ilyet mondani a Szöszi?-kérdezte megjátszva.
-Nem tudom.Talán tetszek neki? -kaptam -megjátszva- szám elé a kezem- Na persze.Álmodik a nyomor.-lombozódtam le. Vivy csak mérgesen nézett rám.
-Hogy lehetsz ennyire pesszimista? Még lehetséges.-rántotta meg vállait.
-Aha persze.-mormogtam az orrom alatt. Amúgy ezt az édes kis beszélgetést magyarul zavartuk le,hogy a fiúk ne értsék.
-Na én megyek valamit kajolni.-álltam fel a kanapéról.Elcsoszogtam a konyhába ahol két érdeklődő szempárral találkoztam.
-Nem akarjátok tudni mit beszéltünk.-mutogattam össze-vissza közöttük mérges tekintettel. Csak kiröhögtek.-Oké röhögjetek csak. Niall nem csinálok neked reggelit pedig tervbe volt.-vontam vállat felemelt kézzel.- Zayn nem kapsz hajzselét,pedig az is tervbe volt.-ismételtem meg mozdulatsoromat,majd rájuk kacsintottam. A mosoly ami az arcukon volt,rögtön lefagyott.
-Neeee! Hogy teheted ezt velünk?!-kiabálták egyszerre. Komolyan,mintha összebeszéltek volna. Ezen elmosolyodtam.
-Majd megtanuljátok,hogy velem nem lehet kiszúrni következmények nélkül.-mosolyogtam ördögien rájuk. Zayn sértődötten elvonult a konyhából.Ezt követően elővarázsoltam egy serpenyőt és elővettem pár tojást magamnak. Niall meg csak folyatta a nyálát.Megcsináltam a sonkás rántottám és még hozzá az elmaradhatatlan kakaót.Leültem falatozni az asztalhoz,majd Szöszi mellém ült.Nem tudom mi ez a hirtelen közeledés,de nekem tetszik.Ne gondoljátok,hogy egy könnyen megadom magam neki,hogy rögtön a karjaiba hullok,nem.Nem adom magam könnyen.Küzdjön csak értem,ha szeretne.Elmélkedésemet az zavarta meg,hogy egy kéz simult a vállamhoz.
-Mikor mehetünk?-kérdezte 'nyomulokrádmertkedvellek' Niall.  (xD)
-Most is akár.-dobtam a villát a tányérra és a kakaómat is gyorsan bevedeltem.De nem vettem észre,hogy 'kakaóbajuszom' lett.Letettem a poharam és Niall felé fordultam. Ahogy meglátott elkezdett röhögni.Olyan gúnyosan,mint egy kecskebékaröfögés.
-Mi az?-néztem rá bambán.
-Csak....a.....szád.....-nyögte ki a szavakat egy-egy röhögés között.Én gyorsan oda kaptam a kezem és letöröltem.Basszus de ciki.
-Hé!-mondta Niall.
-Valami baj van Szöszi?-kérdeztem.
-Én akartam letörölni.-durcizott. Én oda mentem hozzá és mint ahogy ő az előbb belesuttogtam a fülébe:
-Majd legközelebb.-éreztem,hogy megremegett.Diadalittasan elmosolyodtam. Visszaléptem és elmentem a nappaliba,ahol Zayn és Vivy ültek és társalogtak.
-Mehetünk?-kérdeztem,mire bólintottak.
-Hova megyünk először?-tettem fel a mindenkiben felötlő kérdést.
-Először a Big Ben-hez.-mondta a választ Zayn.Sétával 20 perc alatt oda értünk.A látvány ami fogatott az valami......elbűvölő.


Egy 10 perc gyaloglás után elértünk a Tower Bridge-hez.


Ezt is egy kis ideig néztük,majd tovább sétáltunk a Buckingham Palotához. Séta közben Niall valahogy mellém keveredett,Vivy és Zayn is jól elbeszélgettek. 




Mivel már dél körül járt az idő megrohamoztuk a Nando's-t. Hát mit ne mondjak eléggé megcsappantottuk az ételek számát.Főleg Niall és én.Mikor végeztünk olyan 14:00 tájt lehettünk.
-És most merre megyünk?-kérdezte Vivy.
-Vivy,tuti az egyik irányba (nem hagyhattam ki x)-szerk.megj.) megyünk.-kacsintottam rá,mire mindenkiből kitört egy erős röhögőgörcs.Úgy néztünk ki -szerintem-, mint az idióták.A járda közepén 4 ember,akik már a hasukat fogják a nevetéstől.Szép kis látvány mondhatom.-De amúgy tényleg,hova megyünk?-kérdeztem én is meg mert már érdekelt.
-A Trafalgar Square-re megyünk.-válaszolt Szösz.(Ezt a becenevet én találtam ki neki.)
-Vivy!Lehet,hogy lesznek galambok.-kacsintottam rá.Általában amit nem akarunk,hogy tudjanak a fiúk,azt magyarul mondjuk.
-Oké,de tudod mi a terv.-kacsintott ő is.Én meg csak bólogattam,mint az a kiskutya a kocsiban.
-Jó most,hogy kibeszéltétek magatokat,nekünk is elmondjátok?-nézett rám Zayn.
-Titok.Majd meglátjátok.Amúgy a directioner személyünkkel kapcsolatos.-rántottam meg a vállam.Ők ezt egy "Oké"-val lerendezték.Ezután a kis beszélgetés után oda is értünk a térre.A terv egy része kész is.
-Vivy nézd galambok.Háromra.1......2......3.....-számoltam vissza a tervhez.
-KEVIN!!-kiabáltuk egyszerre és futottunk a galambokhoz.A fiúk ezen csak nevettek.Persze a galambok mind megijedtek és elrepültek,mi meg ott ahol voltak leültünk.Lebiggyesztett szájjal vártuk,hogy ide érjenek a fiúk.
-Mi a baj csajok?-kérdezték szinte teljesen egyszerre.Mi összenéztünk és kitört belőlünk a nevetés. Egymásra dőltünk és úgy röhögtünk tovább.A pasik elmosolyodtak és felvettek minket a földről.
-Tehát ez volt a terv.-mondta Niall,miközben szüntelenül vigyorgott.
-Igen.Ezt már nagyon régóta minden egyes pillanatban,amikor meglátunk egy galambot,eljátsszuk.-fedtem fel titkunkat a fiúknak.Ők csak vigyorogtak.Mivel sötétedett,ezért a London Eye-t céloztuk meg,mert a fiúk szerint szebb London este.


A látvány,valami csodálatos volt.Igazuk volt.Beálltunk a sorba. Vivy és Zayn külön kabinba jutottak és mivel csak mi voltunk már,ezért mi is másikba jutottunk. Beszálltunk és elindultunk. Mikor a legtetején voltunk hirtelen megálltunk.
-Úr isten! Mi történt?-bújtam félősen Niallhez,aki élvezte a helyzetet.Ő eltolt magától és mélyen a szemembe nézett. Ooh azok a tengerkék szemek....majdnem ott helyben elolvadtam.

image

Éreztem,hogy az arcom pirosodni kezd,ezért hátrébb léptem két lépést és a tájat kezdtem kémlelni. Gyönyörű volt London a naplementében. Hirtelen megindult a szerkezet és majdnem eltaknyoltam. Mikor megállt a kerék,kiszálltunk és Zaynék felé vettük az irányt.
-Mi történt odabent?-húzogatta szemöldökét Vivy.
-VIVYEN! Csönd legyen.-mondtam mondanivalóm elejét nagyobb hangerővel.Ő megértette. Ránéztem a Szöszire és elvigyorodtam.Ahogy szőke haja tökéletesen belőve az égnek meredezett,kék szeme csillogtak szinte úgy nézett ki,mint egy félisten. Állj!Nem szabad ez és ehhez hasonló gondolatoknak lejátszódnia a fejemben -szinte- állandóan.Az kicsit furi lenne.
-Mehetünk hozzánk?-kérdezte mosollyal  az arcán Zayn.-Gondolom szeretnétek találkozni a banda többi tagjával is.
-Persze.Szeretnénk látni Répást és Bongyorkát.Ja és még Kanalast is jó lenne megismerni.-sorolta ujjain Vivy. Én egy akkor röhögő görcsben részesítettem őket,hogy már ők a nevetésemen nevettek.Igen értelmes mondat volt ez hejj.(xD)
-Megyünk akkor?-kérdeztem türelmetlenül.
-Igen.-mondta Niall egy mosoly keretében. Én megint a halál szélén álltam attól az ajkaktól. Ezután elmentünk a fiúkhoz.Az út lehetett 40 perc.Az út közepén megálltam,megvártam,hogy Niall elém kerüljön és ráugrottam a hátára.Ő majdnem elesett de természetesen megtartott,mert az én lábaim nem biztos,hogy bírták volna tovább. Vayn (én találtam ki xD) csak felkuncogott. Vivy tudja,hogy bárkire ráugrom ha fáradt vagyok.Egészen a házukig elcipelt Niall. Olyan aranyos volt.Rá sem kérdezett csak megcsinálta.Amikor oda értünk hozzájuk leugrottam róla ás Vivyhez sétáltam.
-Hé és a jutalmam?-nézett rám kérlelően.Én csak elmosolyodtam és odamentem hozzá. Megpusziltam az arcát,amibe szerintem mindketten belepirultunk.
-Bemegyünk még ma?-türelmetlenkedett Zayn.Összenéztünk Vivyvel és elsikítottuk magunkat.-Ezt igennek vettem.-mosolyodott el.A fiúk szinte betörtek a saját házukba.
-MEGJÖTTÜNK!-kiabáltak egyszerre. A 3/5 One Direction futott le a lépcsőn.Louis Kevinnel,csíkos pólóban és piros boxerben (??) (if you know what i mean-szerk.megj.).Harry cicás pólóban igazgatta fürtjeit,Liam pedig egy plüss teknőst szorongatott.Igen,azt hittem ő a legérettebb.Úgy látszik tévedtem.
-Vivy...-suttogtam neki-most álmodok vagy ez a valóság?-kérdeztem tőle enyhe mosollyal az arcomon.
-Ha már Horannel és Malikkel voltunk a London Eye-on ez ahhoz képest mi?!-mondta rendes hangnemben.
-Css még meg hallják.-ripakodtam rá suttogva.
-Az lehet,de nem értik.-forgatta meg szemeit.
-Tényleg.-csaptam homlokon magam.Néha annyira szőke tudok lenni.-Ja.....amúgy....Sziasztok.-villantottam egy 100 vattos mosolyt.
-Sziasztok!-köszöntek egyszerre.
-Én Liam Payne vagyok.-ölelt meg mindkettőnket.
-Louis Tomlinson,de csak Lou.-kacsintott ránk .Niall és Zayn (??) csak szúrósan néztek Lou-ra,aki csak megrázta a fejét.
-Harry Styles.-ölelt meg Harry is minket.
-Én Christy Smith vagyok,Ő pedig a legjobb barátnőm Vivy White.-mosolyogtam rájuk. Hirtelen eszembe ötlött egy emlék,amit most azonnal meg kellett,hogy osszak Vivyvel.
-Vivy emlékszel még a 'Fuck Yeah' pacsinkra?-néztem rá barátnőmre.
-Persze.Régi szép idők.-sóhajtott egyet-De ugye..most arra célzol,hogy csináljuk meg?-nézett rám kíváncsian.
-Igen.Mi másért hoztam volna fel?-kérdeztem értetlenül és a pacsinkra emeltem a kezem.
-Fuck Yeah?-kérdeztem bizonytalanul. Vivy bólintott.
-Fuck Yeah.-mondtuk egyszerre és lepacsiztunk. A fiúk csak kikerekedett szemekkel néztek minket,hogy hogyan öklözünk -egyáltalán nem gyengén- szemrebbenés nélkül.
-Hogy lehet valamelyik lány is ilyen erős??-kérdezte Harry felhúzott szemöldökökkel.Én gonoszul elmosolyodtam és ezt mondtam.
-Szinte egész életemben sportoltam.-vontam vállat. A fiúk szerintem akartak még valamit kérdezni,de az ír éhes lett.
-Most,hogy így megismerkedtünk...Christy nem csinálnál valami kaját?-vetette be a kiskutya pofit Niall. 
Most komolyan.Ki tud ennek az aranyos nézésnek ellen állni? Mert én nem.
-De,persze.Mit szeretnél?-sóhajtottam.Ő csak behúzott a konyhába.Ami megjegyzem,nagggyon nagy volt és modern.
-Csinálj nekünk...ömm.....nem tudom.Amit akarsz.-vont vállat.Szépen kimasírozott a helyiségből és ott hagyott.Hát jó!-mondtam magamban.Elővettem azt ami a palacsinta elkészítéséhez kell.Még jó,hogy volt minden ami kell. A serpenyőbe tettem olajat és elkezdtem megsütni őket.Mikor végeztem megkentem nutellával és lekvárral.Egy 30 perc alatt végeztem.
-Kész a kajaaaaaa!-ordítottam férfi hangon. Niall amint ezt kimondtam,mint az ágyú golyó,úgy suhant a konyhába.
-Úristen mi volt ez?-szaladt be a konyhába Liam is.
-Hagyjad csak.Ő mindig így üvölt.-legyintett Vivy. (Igen,ez a valóságban is így van. xD-szerk.megjegy.) 
-Okéé.-húzta el Liam az 'é' betűt.Mindenki leült falatozni.
-Mi ez amúgy?Kurva finom.-beszélt tele szájjal Niall.
-A magyarok így csinálják a palacsintát.Amúgy van nektek kolbászotok?-kérdeztem rezzenéstelen arccal.A többiek -kivéve Vivy-t - mind hangos nevetésben törtek ki.-Mi az?-néztem hülye fejjel rájuk.
-Shem..mhii.- mondta Niall.
-Mit akarsz azzal csinálni?-nézett rám perverzen Harry.
-Fhuu tőletek semmit nem lehet anélkül kérdezni,hogy rögtön arra gondolnátok?-dühödtem be.Nagyon szarul esett,hogy egy valamit nem lehet tőlük úgy kérdezni,hogy ne gondoljon rosszra.
-Naa. Christy. Ne csináld ezt.-nyávogott Harry.
-De én komolyan gondoltam.-durciztam be.Karba tett kézzel fordultam el és indultam ki a konyhából.Eltrappoltam a kanapéig és lecsüccsentem rá.
-Na,ne vedd úgy a szívedre.-ült le mellém sóhajtva Liam.-Mindig mindent félre értenek.-nézett rám.
-De te is röhögtél.-dünnyögtem tovább.
-Ajjhh...jó úgy látszik itt már nem tudok én segíteni...de talán...NIALL!-mondta tiszta 'megvilágosodtam' fejjel,majd bandatársa nevét üvöltötte.
-De most eszek...-nyafizott Niall -lehetett a hangján hallani,hogy eszik-.
-Bocs,azt hittem,már mindet felzabáltad.-mondta nyugodtan Liam. Én felálltam,elmentem a konyhába.Ahogy beléptem a még mindig evő Niall rám kapta égkék szemeit.Szerintem kicsit megremegtek a lábaim ahogy a szemembe nézett,de álltam a sarat. Oda sétáltam mellé,megfogtam a fülét és elkezdtem felfele húzni.Ő is jött vele együtt,sőt még a kaját is letette a kezéből.Néhány 'Aú'-t elejtett miközben kihúztam Liamhez a nappaliba.
-Liam,itt a szállítmány. Szeretne valamit mondani neked haspók.-mondtam,majd egy jól irányzott dobással a kanapéra dobtam.Ő rögtön a fülét kezdte simogatni,ami csak úgy megjegyzem elég piros lett.
-Huhh...erre a megoldásra még nem is gondoltam.Köszi Christy! -mosolygott rám.Én is elmosolyodtam.-Niall. Van egy feladatom számodra.-közölte vele terveit Liam.
-És mi az?-érdeklődött a 'cukivagyokhagyjálmárenni' srác. Leeyum csak odahajolt hozzá és a fülébe suttogott.Én addig leültem az egyik fotelba.Láttam Niall reakcióját ami egyáltalán nem tetszett.


-Christy játszunk kérdez-feleleket?-kérdezte a Haspók. Már előre féltem........

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett és várom a folytatást!!:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:) Ha valaki még ráveszi magát egy komira és két új rendszeres olvasóm is lesz,akkor nem kell sokat várnod. :))

      Kriszti xx

      Törlés